We use cookies and third-party cookies to improve our services. If you continue to browse, we consider that you accept cookies. You can get more information on our cookie policy.

Newsletter

Subscribe to our newsletter

I have read and accept the privacy policy and terms of sale

If you want to suscribe to the newsletter of the Alhambra and Generalife visit this page

ARTE, EMPRESA Y SOCIEDAD
Title:
ARTE, EMPRESA Y SOCIEDAD. MAS ALLA DEL PATROCINIO DE LA CULTURA
subtitle:
Author:
GOMEZ DE LA IGLESIA, ROBERTO
publisher:
XABIDE S. COOP
year of publication:
2004
subject
Museology
ISBN:
978-84-921274-7-4
pages:
288
binding:
PAPERBACK

Availability:

  • in the website: 

book description

Las empresas necesitan nuevas pautas de relación con su entorno social más allá de las meramente comerciales. En paralelo, los artistas buscan nuevas vías de financiación e incrementar su incidencia en la sociedad. El simple patrocinio ya es una herramienta superada. El libro ofrece claves para que un encuentro de ambos mundos genere sinergias y beneficios a ambas partes.

*All our products include VAT, more information